Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, napisz maila na adres shop@sklep629959.shoparena.pl, a w odpowiedzi otrzymasz formularz reklamacji.

Odeślij odpowiednio zapakowany towar, wraz z formularzem i kartą gwarancyjną przesyłką rejestrowaną.

W ciągu 14 dni od otrzymania rozpatrzymy Twoją reklamację.

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wyślij go z metkami, z metkami, nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, np. perfum, kremu.

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kartę gwarancyjną.

 

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

 

W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl